Media

Internauci coraz chętniej wybierają serwisy Grupy OLX

Serwisy Grupy OLX z wynikiem 3,63 mld odsłon zajęły trzecie miejsce pod względem liczby odsłon (zaraz za Grupą Google 6,9 mld oraz Facebookiem 3,8 mld)*.

Według wyników badania Gemius/PBI za lipiec 2018, serwisy Grupy OLX odwiedziło 16,26 mln Internautów, co przekłada się na zasięg: 60,41 %. Tym samym serwisy z Grupy OLX zajęły 8 miejsce wśród wszystkich wydawców na polskim rynku.

Według badania, w minionym miesiącu dziennie serwisy Grupy OLX odwiedziło 3,8 mln Internautów, średnio spędzając na serwisach 21 min.

Aplikacja OLX była drugą aplikacją zakupową w Polsce – 3,4 mln Użytkowników (zaraz za aplikacją Rossmana 3,7 mln).

 

*Gemius/PBI, lipiec 2018, wszystkie urządzenia

 

Halina Szydłowska

Share
Published by
Halina Szydłowska

Recent Posts

Programmatic 2020 – jaki był mijający rok?

Specjalnie dla Biura Reklamy Grupy OLX o tym jaki był rok 2020 w świecie Programmatic,…

4 lata ago

PODSUMOWANIE WAKACJI W REKLAMIE DIGITAL

Wakacje niestety dobiegły końca. Zazwyczaj te miesiące są dla naszego Biura Reklamy Grupy OLX chwilą…

4 lata ago

Maj na serwisach Grupy OLX

Maj był dla naszych serwisów zdecydowanie dobrym miesiącem! Serwisy Grupy OLX z wynikiem 4,1 mld…

5 lat ago

Przegląd reklam video według Biura Reklamy

Przekazy kierowane do konsumentów zmieniły się w ostatnim czasie. Dla marek taka zmiana formy była…

5 lat ago

Raport niespodziewanej dynamiki kategorii na OLX w czasie pandemii

W ciągu kilku dni nasze życie zmieniło się diametralnie. Większość z nas nie chodzi do…

5 lat ago

Nasi pracownicy szczerze o obecnej sytuacji

Sytuacja jest ciężka, inna, nowa i nikt nie wie ile to wszystko potrwa. Ważne jest,…

5 lat ago