Według wyników badania Gemius/PBI za lipiec 2018, serwisy Grupy OLX odwiedziło 16,26 mln Internautów, co przekłada się na zasięg: 60,41 %. Tym samym serwisy z Grupy OLX zajęły 8 miejsce wśród wszystkich wydawców na polskim rynku.
Według badania, w minionym miesiącu dziennie serwisy Grupy OLX odwiedziło 3,8 mln Internautów, średnio spędzając na serwisach 21 min.
Aplikacja OLX była drugą aplikacją zakupową w Polsce – 3,4 mln Użytkowników (zaraz za aplikacją Rossmana 3,7 mln).
*Gemius/PBI, lipiec 2018, wszystkie urządzenia
Specjalnie dla Biura Reklamy Grupy OLX o tym jaki był rok 2020 w świecie Programmatic,…
Wakacje niestety dobiegły końca. Zazwyczaj te miesiące są dla naszego Biura Reklamy Grupy OLX chwilą…
Maj był dla naszych serwisów zdecydowanie dobrym miesiącem! Serwisy Grupy OLX z wynikiem 4,1 mld…
Przekazy kierowane do konsumentów zmieniły się w ostatnim czasie. Dla marek taka zmiana formy była…
W ciągu kilku dni nasze życie zmieniło się diametralnie. Większość z nas nie chodzi do…
Sytuacja jest ciężka, inna, nowa i nikt nie wie ile to wszystko potrwa. Ważne jest,…