Badania

Maj na serwisach Grupy OLX

Maj był dla naszych serwisów zdecydowanie dobrym miesiącem!

Serwisy Grupy OLX z wynikiem 4,1 mld odsłon zajęły drugie miejsce pod względem liczby odsłon*.

Według wyników badania Gemius/PBI za maj 2020, odwiedziło nas ponad 14,7 mln Internautów, co daje zasięg: 53,25 %.
Jednocześnie, nasze serwisy zajęły piąte miejsce wśród wszystkich wydawców na polskim rynku.

Jak wynika z badań, w minionym miesiącu dziennie na serwisy Grupy OLX Internauci spędzili średnio 29 min.

Aplikacja OLX była drugą aplikacją zakupową w Polsce – 4,2 mln Internautów.

 

*Gemius/PBI, maj 2020, wszystkie urządzenia

 

Kaja Armata

Share
Published by
Kaja Armata

Recent Posts

Programmatic 2020 – jaki był mijający rok?

Specjalnie dla Biura Reklamy Grupy OLX o tym jaki był rok 2020 w świecie Programmatic,…

3 lata ago

PODSUMOWANIE WAKACJI W REKLAMIE DIGITAL

Wakacje niestety dobiegły końca. Zazwyczaj te miesiące są dla naszego Biura Reklamy Grupy OLX chwilą…

4 lata ago

Przegląd reklam video według Biura Reklamy

Przekazy kierowane do konsumentów zmieniły się w ostatnim czasie. Dla marek taka zmiana formy była…

4 lata ago

Raport niespodziewanej dynamiki kategorii na OLX w czasie pandemii

W ciągu kilku dni nasze życie zmieniło się diametralnie. Większość z nas nie chodzi do…

4 lata ago

Nasi pracownicy szczerze o obecnej sytuacji

Sytuacja jest ciężka, inna, nowa i nikt nie wie ile to wszystko potrwa. Ważne jest,…

4 lata ago

GRUDZIEŃ W BIURZE REKLAMY

Wraz z nowym miesiącem przychodzimy z kilkoma aktualnościami. Okres przedświąteczny to idealny moment na dotarcie…

4 lata ago