OLX Audience

Posiadamy unikalne dane behawioralne o naszych Użytkownikach. Dzięki naszym zasięgom zbieramy i analizujemy informacje o prawie 60% polskich Internautach.

Już ponad połowa naszych Reklamodawców emituje kampanie na wybranych segmentach Użytkowników. Z naszych First Party Data korzystają już największe marki i tym samym precyzyjnie trafiają do wybranych grup Klientów. Mamy coś naprawdę unikalnego, co wyróżnia nas na tle wszystkich polskich Wydawców! Użytkownicy premium, fani elektroniki i motoryzacji, rodzice, łowcy okazji, miłośnicy piwa…. to tylko niektóre z naszych TOPowych segmentów.

Nasze segmenty Użytkowników

Majętność
Premium 2.1mln uu/msc
Zamożni 2.5mln uu/msc
Parenting
Rodzice 1-6 3.1mln uu/mies.
Rodzice 0-3 3mln uu/mies.
Rodzice 7-12 6mln uu/mies.
Rodzcie 1-3 2.9mln uu/mies.
Rodzice 3-6 350k uu/mies.
Rodzice 0-1 410k uu/mies.
Rodzice 8-16 100k uu/mies.
Rodzice Premium 480k uu/mies.
Wyprawka Szkolna 88k uu/mies.
Podręczniki Szkolne 73k uu/mies.
Motoryzacja
Motobiznes 620k uu/mies.
Kierowcy 1.4mln uu/mies.
Aktywni Moto 3.4mln uu/mies.
Premium Opony 5.3k uu/mies.
Elektronika
Gracze Konsole 390k uu/mies.
Gracze PC 83k uu/mies.
Gracze Xbox 64k uu/mies.
Tech 1.1mln uu/mies.
Tech Geek Active 890k uu/mies.
Tech Geek Pro 380k uu/mies.
Tech Light 1.4k uu/mies.
Telefony do 1.5k pln 130k uu/mies.
Telefony powyżej 2 tys. pln 100k uu/mies.
Telewizory Premium 8.2k uu/mies.
Fotografia Premium 17.2k uu/mies.
Laptopy 66k uu/mies.
Dom i ogród
Aktywni Dom i Ogród 1.7mln uu/mies.
Aktywni Mieszkania Sprzedaż 710k uu/mies.
Budowa i Remonty 390k uu/mies.
Klimatyzacja Wentylacja 880k uu/mies.
Wyposażenie Wnętrz 2.1mln uu/mies.
Nieruchomosci Prywatne Premium 53k uu/mies.
B2B
MŚP 1mln uu/mies.
Kadra Kierownicza 670k uu/mies.
Decyzyjni (administracja) 330k uu/mies.
Specjaliści 2.8mln uu/mies.
Horeca 250k uu/mies.
Praca za granicą 160k uu/mies.
Księgowi 72k uu/mies.
Samochody Dostawcze 410k uu/mies.
Praca
Aktywni Praca 1.5mln uu/mies.
Praca Kasjer 370k uu/mies.
Praca Magazynier 420k uu/mies.
Praca Gastronomia 320k uu/mies.
Praca Elektrycy 160k uu/mies.

Aby zapoznać się z pełną listą naszych segmentów skontaktuj się z nami.

Ważne: Naszych danych nie kupisz w żadnym DPM. Chronimy dane o naszych użytkownikach dlatego nie udostępniamy ich bez naszych powierzchni reklamowych.

Jak zbieramy i analizujemy dane?

Dane przez nas zbierane pochodzą z trackerów zapiętych na stronach portali należących od OLX Group: OLX, Otomoto i Otodom. Są to najdokładniejsze dane, jakie można w chwili obecnej posiadać, dowiadujemy się co użytkownik robi na stronie,  jak się na niej zachowuje, czego szuka, a co wystawia w ogłoszeniu na sprzedaż.

Segmenty audiencowe są przez nas tworzone w kilka sposobów:

Po pierwsze wynikają z luźnej segmentacji użytkowników tworzonej przez klastrowanie ich zachowań metodami unsupervised machine learning. Część segmentów jest tworzona ekspercko bazując na nadaktywności użytkowników, tworzeniu ogłoszeń w danych kategoriach, często są 'krojone na miarę’ specjalnie dla klientów. Kolejnym sposobem tworzenia segmentów jest korzystanie z danych tzw. third party data pozyskiwanych z ankiet na naszych serwisach. Znając odpowiedzi użytkowników w ankietach oraz ich wcześniejsze zachowanie na stronie, jesteśmy w stanie odnaleźć metodami supervised machine learningowymi 'bliźniaków statystycznych’, które z wysokim prawdopodobieństwem udzieliłyby podobnej odpowiedzi w ankiecie. Od niedawna do oferty sprzedażowej trafiły także segmenty optymalizowane na kampanii. Przez jeden dzień kampania jest puszczana losowym użytkownikom, a od następnego po wyuczeniu maszynowym użytkownikom, których prawdopodobieństwo kliknięcia jest najwyższe, bazując na ich wcześniejszej aktywności w serwisie. Praca analityczna nie kończy się w momencie startu kampanii. Na specjalne życzenie klienta jesteśmy w stanie przygotować w formie infografiki raport pokampanijny, w którym przedstawiamy najciekawsze obserwacje dotyczące zainteresowanych użytkowników. Niejednokrotnie raport taki wpływał na odkrycie nieznanych dotąd grup klienckich mających dane intencje zakupowe.