Posiadamy unikalne dane behawioralne o naszych Użytkownikach. Dzięki naszym zasięgom zbieramy i analizujemy informacje o prawie 60% polskich Internautach.
Już ponad połowa naszych Reklamodawców emituje kampanie na wybranych segmentach Użytkowników. Z naszych First Party Data korzystają już największe marki i tym samym precyzyjnie trafiają do wybranych grup Klientów. Mamy coś naprawdę unikalnego, co wyróżnia nas na tle wszystkich polskich Wydawców! Użytkownicy premium, fani elektroniki i motoryzacji, rodzice, łowcy okazji, miłośnicy piwa…. to tylko niektóre z naszych TOPowych segmentów.
Majętność | |
---|---|
Premium | 2.1mln uu/msc |
Zamożni | 2.5mln uu/msc |
Parenting | |
---|---|
Rodzice 1-6 | 3.1mln uu/mies. |
Rodzice 0-3 | 3mln uu/mies. |
Rodzice 7-12 | 6mln uu/mies. |
Rodzcie 1-3 | 2.9mln uu/mies. |
Rodzice 3-6 | 350k uu/mies. |
Rodzice 0-1 | 410k uu/mies. |
Rodzice 8-16 | 100k uu/mies. |
Rodzice Premium | 480k uu/mies. |
Wyprawka Szkolna | 88k uu/mies. |
Podręczniki Szkolne | 73k uu/mies. |
Motoryzacja | |
---|---|
Motobiznes | 620k uu/mies. |
Kierowcy | 1.4mln uu/mies. |
Aktywni Moto | 3.4mln uu/mies. |
Premium Opony | 5.3k uu/mies. |
Elektronika | |
---|---|
Gracze Konsole | 390k uu/mies. |
Gracze PC | 83k uu/mies. |
Gracze Xbox | 64k uu/mies. |
Tech | 1.1mln uu/mies. |
Tech Geek Active | 890k uu/mies. |
Tech Geek Pro | 380k uu/mies. |
Tech Light | 1.4k uu/mies. |
Telefony do 1.5k pln | 130k uu/mies. |
Telefony powyżej 2 tys. pln | 100k uu/mies. |
Telewizory Premium | 8.2k uu/mies. |
Fotografia Premium | 17.2k uu/mies. |
Laptopy | 66k uu/mies. |
Dom i ogród | |
---|---|
Aktywni Dom i Ogród | 1.7mln uu/mies. |
Aktywni Mieszkania Sprzedaż | 710k uu/mies. |
Budowa i Remonty | 390k uu/mies. |
Klimatyzacja Wentylacja | 880k uu/mies. |
Wyposażenie Wnętrz | 2.1mln uu/mies. |
Nieruchomosci Prywatne Premium | 53k uu/mies. |
B2B | |
---|---|
MŚP | 1mln uu/mies. |
Kadra Kierownicza | 670k uu/mies. |
Decyzyjni (administracja) | 330k uu/mies. |
Specjaliści | 2.8mln uu/mies. |
Horeca | 250k uu/mies. |
Praca za granicą | 160k uu/mies. |
Księgowi | 72k uu/mies. |
Samochody Dostawcze | 410k uu/mies. |
Praca | |
---|---|
Aktywni Praca | 1.5mln uu/mies. |
Praca Kasjer | 370k uu/mies. |
Praca Magazynier | 420k uu/mies. |
Praca Gastronomia | 320k uu/mies. |
Praca Elektrycy | 160k uu/mies. |
Aby zapoznać się z pełną listą naszych segmentów skontaktuj się z nami.
Ważne: Naszych danych nie kupisz w żadnym DPM. Chronimy dane o naszych użytkownikach dlatego nie udostępniamy ich bez naszych powierzchni reklamowych.
Dane przez nas zbierane pochodzą z trackerów zapiętych na stronach portali należących od OLX Group: OLX, Otomoto i Otodom. Są to najdokładniejsze dane, jakie można w chwili obecnej posiadać, dowiadujemy się co użytkownik robi na stronie, jak się na niej zachowuje, czego szuka, a co wystawia w ogłoszeniu na sprzedaż.
Segmenty audiencowe są przez nas tworzone w kilka sposobów:
Po pierwsze wynikają z luźnej segmentacji użytkowników tworzonej przez klastrowanie ich zachowań metodami unsupervised machine learning. Część segmentów jest tworzona ekspercko bazując na nadaktywności użytkowników, tworzeniu ogłoszeń w danych kategoriach, często są 'krojone na miarę’ specjalnie dla klientów. Kolejnym sposobem tworzenia segmentów jest korzystanie z danych tzw. third party data pozyskiwanych z ankiet na naszych serwisach. Znając odpowiedzi użytkowników w ankietach oraz ich wcześniejsze zachowanie na stronie, jesteśmy w stanie odnaleźć metodami supervised machine learningowymi 'bliźniaków statystycznych’, które z wysokim prawdopodobieństwem udzieliłyby podobnej odpowiedzi w ankiecie. Od niedawna do oferty sprzedażowej trafiły także segmenty optymalizowane na kampanii. Przez jeden dzień kampania jest puszczana losowym użytkownikom, a od następnego po wyuczeniu maszynowym użytkownikom, których prawdopodobieństwo kliknięcia jest najwyższe, bazując na ich wcześniejszej aktywności w serwisie. Praca analityczna nie kończy się w momencie startu kampanii. Na specjalne życzenie klienta jesteśmy w stanie przygotować w formie infografiki raport pokampanijny, w którym przedstawiamy najciekawsze obserwacje dotyczące zainteresowanych użytkowników. Niejednokrotnie raport taki wpływał na odkrycie nieznanych dotąd grup klienckich mających dane intencje zakupowe.