Od 10 lat związany z branżą reklamy. Do lutego 2020 odpowiadał za Zespół Sprzedaży, wcześniej mocno związany z branżą finansową. Od marca 2020 zarządza całym zespołem Biura Reklamy Grupy OLX. Prywatnie mąż oraz tata Antka, Poli i Tymka, w wolnej chwili gra w szachy i czyta kryminały. Dawno temu nadzieja polskiej piłki nożnej:)
Od 2011 roku w branży marketingowej. Zajmował się rozwojem sklepów internetowych, tworzeniem programów partnerskich oraz planowaniem kampanii performance'owych dla największych marek. Zwolennik nowych technologii i niestandardowych rozwiązań. Prywatnie zapalony podróżnik oraz fan aktywnego spędzania czasu.
Od 7 lat związany z branżą reklamową. Przygodę z branżą rozpoczął od reklamy prasowej, skąd jego droga poprowadziła do świata online. W Grupie OLX od września 2016 roku. Skupiony na budowaniu współpracy opartej o merytorykę i rzetelne podejście do każdego zagadnienia. Prywatnie mąż, tata Heńka, ornitolog i ogrodnik amator. W niedalekiej przyszłości chciałby zbudować dom oraz nauczyć się strzelać z łuku.
Zawodowo od zawsze związana ze sprzedażą, od 9 lat stricte z branżą reklamową. Zdobywała doświadczenie u największych wydawców w Polsce, za każdym razem odkrywając nowe sektory klientów. Nie boi się nowych wyzwań, uwielbia szkolenia i literaturę dotyczącą rozwoju osobistego. Prywatnie pasjonatka kina i inspirujących wywiadów, a od niedawna bezgranicznie zakochana w swoim uroczym Pomeranianie o imieniu Leon.
Od ponad 8 lat związana z branżą reklamową. Specjalizuje się w kompleksowym prowadzeniu dedykowanych kampanii i projektów crossmediowych. Poprzednio pełniła funkcję Managera ds. projektów specjalnych w Biurze Reklamy Gazeta.pl. Prywatnie stara się znaleźć jak najwięcej czasu na podróże. No bo jak tu bez nich żyć! Góry to jej żywioł. Uważa, że ‘niemożliwe nie istnieje’, a jest jedynie kolejnym wyzwaniem.
Od 18 lat w branży związanej z reklamą. Początki w prasie, by później przenieść się do świata online pracując dla dużych Wydawców (GG/Allegro, Onet/RASP). W Grupie OLX od marca 2017 roku. W swoich działaniach proponuje takie rozwiązania, które sam chciałby otrzymać od Wydawcy. Członek grupy roboczej IAB, prelegent na konferencjach branżowych. Prywatnie mąż i tata trójki córek. Maratończyk i bloger winiarski. Fan angielskiej piłki, gór i słonecznej Italii.
Od 9 lat związana ze sprzedażą, 8 lat w branży ICT o od roku w Reklamie. Kreatywna, niespokojna dusza szukająca nowych wyzwań. Główna pasja – sport. Do swoich pasji zalicza również podróże.
Z błyskiem w oku podejmuje nowe wyzwania. Wytrwale dąży do osiągnięcia postawionego celu. Poprzeczkę zawsze stawia wysoko! Słowo problem – nie istnieje w jej słowniku.
Doświadczony handlowiec od lat związany z największymi online’owymi grupami mediowymi w Polsce. Występował na konferencjach, działał w grupie roboczej IAB, szkolił innych accountów. Mówią, że wysokie CTRy generuje z rękami w kieszeniach, tysiąc odsłon jednym mrugnięciem okiem, a viewablity zlicza bez patrzenia. Mało jest krajów, w których nie był i sportów, których nie spróbował, a dopiero się rozpędza.
Porzucił prasę na rzecz online. Mimo młodego wieku doświadczony handlowiec. Jego motywacja to zadowolenie i satysfakcja klientów. Jako mały chłopiec chciał zostać piłkarzem, marzenia się nie spełniły ale sport pozostał jego pasją. Uwielbia oglądać rywalizację sportową na żywo, wtedy czuć prawdziwe emocje.
Swoją przygodę ze studiami zaczął w stolicy pierników - Toruniu. Studia Bałtyckie, bo taki kierunek studiów ukończył, dały mu bilet do Warszawy, gdzie stawiał pierwsze kroki jako Spedytor Międzynarodowy. Co jeśli chodzi o czas wolny? Amatorsko spełnia się jako kucharz, podróżuje i poznaje nowych ludzi na spotkaniach language club'ów, bardzo lubi co jakiś czas zaszyć się w bibliotece i czytać o historii Skandynawii.
W Grupie OLX pracuje od grudnia 2016 roku. Odpowiada za monetyzację Programmatic Open. Prywatnie lubi czytać książki, oglądać filmy i słuchać muzyki.
Pracuje na stanowisku Ad Traffic Specialist. Od 5 lat w branży reklamowej. Interesuje się piłką ręczną i siatkówką, literaturą fantasy oraz filmami z gatunku “historia”. Prywatnie mąż Kasi i ojciec Zuzi.
Pytana o to, czy Ad Traffic Specialist to człowiek kierujący ruchem - odpowiada: TAK! Od ponad pięciu lat dba o ruch reklamowy i poprawność emisji reklam w Internecie. Po pracy lubi biegać, podróżować, czytać reportaże oraz grać w badmintona i planszówki. Z wieloletniej miłości do teatru i kina zostały jej jedynie okazjonalne wyjścia, ale zawsze rozsmakowuje się w nich jak w dobrej kawie.
Z wykształcenia kulturoznawca, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, z wyboru traffic. W branży od 2016 roku. Wcześniej pracowała w instytucjach kultury, agencji reklamowej, miała również epizod baristyczny. Fanka Islandii i jednocześnie autorka publikacji na temat kinematografii Wyspiarzy. Miłośniczka filmów (Leigh, W. Anderson, Lubitsch, Fellini, Bogdanovich) i dobrej muzyki każdej maści.
Absolwentka Socjologii, ze specjalizacją Socjologia Internetu. Z branżą reklamy związana od 6 lat. W Grupie OLX pracuje od kwietnia 2021. Prywatnie jest szczęśliwą Mamą uzależnioną od oddawania krwi i czekolady.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale Historycznym. Zawodowo od ponad 10 lat związana z marketingiem i reklamą online. W Grupie OLX od kwietnia 2017. Prywatnie, na pierwszym miejscu, zawsze i wszędzie szczęśliwa Mama! Ciągle w podróżach, na spotkaniach z przyjaciółmi, uzależniona od komórki, kiepsko znosząca nudę.