W tym roku Biuro Reklamy OLX bardzo aktywnie uczestniczyło w Forum IAB. 7 czerwca odbyły się dwie prelekcje OLX, a przez całe dwa dni goście Forum mieli szanse porozmawiać z pracownikami Biura Reklamy OLX na firmowym stoisku. Stoisko zostało zaaranżowane na modnie urządzony, przytulny pokój – zakupiony na Otodom, wykończony z Fixly oraz wyposażony w meble i dodatki z OLX. Po raz pierwszy Grupa OLX była również jednym ze sponsorów głównych Forum IAB.
Magda Wysocka oraz Paweł Ładyżyński w swojej prezentacji o AI poruszyli zagadnienia związane z machine learningiem oraz algorytmami genetycznymi wykorzystywanymi w OLX – optymalizacji open market, a Cezary Rogulski wraz z Grzegorzem Jachowiczem pokazali premiowe wyniki ankiety FMCG przeprowadzonej wśród Użytkowników OLX w maju br.
Galeria zdjęć
Specjalnie dla Biura Reklamy Grupy OLX o tym jaki był rok 2020 w świecie Programmatic,…
Wakacje niestety dobiegły końca. Zazwyczaj te miesiące są dla naszego Biura Reklamy Grupy OLX chwilą…
Maj był dla naszych serwisów zdecydowanie dobrym miesiącem! Serwisy Grupy OLX z wynikiem 4,1 mld…
Przekazy kierowane do konsumentów zmieniły się w ostatnim czasie. Dla marek taka zmiana formy była…
W ciągu kilku dni nasze życie zmieniło się diametralnie. Większość z nas nie chodzi do…
Sytuacja jest ciężka, inna, nowa i nikt nie wie ile to wszystko potrwa. Ważne jest,…