Na początku maja 2018 na serwisie OLX przeprowadzono badanie marketingowe użytkowników dotyczące ich ulubionych marek FMCG. Poprzez trwającą tydzień ankietę zebrano blisko 11 tysięcy odpowiedzi. Badanie zostało przeprowadzone wewnętrznie,
co umożliwiło połączenie wyników z danymi o zachowaniu użytkowników na serwisie.
Użytkowników OLX zapytano o 26 kategorii FMCG.
Kategorie FMCG zawarte w raporcie to: woda, soki, napoje gazowane, napoje energetyczne, piwo, proszki do prania, kostki do zmywarki, płyny do mycia szyb, mydło,
szampon, dezodorant, pasta do zębów, krem do opalania, serki do smarowania, wędliny paczkowane, jogurty, chipsy, czekolada, batony, ketchup, makaron, mrożonki,
karma dla psów, karma dla kotów, kawa, herbata.
Wyniki ankiety, czyli 2 Party Data połączyliśmy z naszymi 1 Party Data. Dzięki temu wiemy, że użytkownicy premium najchętniej piją wodę Kinga Pienińska, a użytkownicy aktywni sportowo zdecydowanie chętniej wybierają wody mineralne: Kryniczankę oraz Muszyniankę. Rodzice dzieci w wieku 0-3 z batoników najchętniej kupują Bounty i Kinder Bueno a Fashionistki wybierają Twixa….
Łacznie posiadamy wyniki na temat 26 kategorii produktów FMCG. Napisz do nas na reklama@olx.pl. W odpowiedzi, wyślemy Ci pełną wersję raportu.
Specjalnie dla Biura Reklamy Grupy OLX o tym jaki był rok 2020 w świecie Programmatic,…
Wakacje niestety dobiegły końca. Zazwyczaj te miesiące są dla naszego Biura Reklamy Grupy OLX chwilą…
Maj był dla naszych serwisów zdecydowanie dobrym miesiącem! Serwisy Grupy OLX z wynikiem 4,1 mld…
Przekazy kierowane do konsumentów zmieniły się w ostatnim czasie. Dla marek taka zmiana formy była…
W ciągu kilku dni nasze życie zmieniło się diametralnie. Większość z nas nie chodzi do…
Sytuacja jest ciężka, inna, nowa i nikt nie wie ile to wszystko potrwa. Ważne jest,…