Blog

06-06-2018 Badania

RAPORT FMCG. JAKIE MARKI LUBIĄ I KUPUJĄ UŻYTKOWNICY OLX.PL

Na początku maja 2018 na serwisie OLX przeprowadzono badanie marketingowe użytkowników dotyczące ich ulubionych marek FMCG. Poprzez trwającą tydzień ankietę zebrano blisko 11 tysięcy odpowiedzi. Badanie zostało przeprowadzone wewnętrznie,
co umożliwiło połączenie wyników z danymi o zachowaniu użytkowników na serwisie.

Użytkowników OLX zapytano o 26 kategorii FMCG.

Kategorie FMCG zawarte w raporcie to: woda, soki, napoje gazowane, napoje energetyczne, piwo, proszki do prania, kostki do zmywarki, płyny do mycia szyb, mydło,
szampon, dezodorant, pasta do zębów, krem do opalania, serki do smarowania, wędliny paczkowane, jogurty, chipsy, czekolada, batony, ketchup, makaron, mrożonki,
karma dla psów, karma dla kotów, kawa, herbata.

Wyniki ankiety, czyli 2 Party Data połączyliśmy z naszymi 1 Party Data. Dzięki temu wiemy, że użytkownicy premium najchętniej piją wodę Kinga Pienińska, a użytkownicy aktywni sportowo zdecydowanie chętniej wybierają wody mineralne: Kryniczankę oraz Muszyniankę. Rodzice dzieci w wieku 0-3 z batoników najchętniej kupują Bounty i Kinder Bueno a Fashionistki wybierają Twixa....

Łacznie posiadamy wyniki na temat 26 kategorii produktów FMCG. Napisz do nas na [email protected]. W odpowiedzi, wyślemy Ci pełną wersję raportu.