Imprezy

OLX na Forum IAB 2018

W tym roku Biuro Reklamy OLX bardzo aktywnie uczestniczyło w Forum IAB. 7 czerwca odbyły się dwie prelekcje OLX, a przez całe dwa dni goście Forum mieli szanse porozmawiać z pracownikami Biura Reklamy OLX na firmowym stoisku. Stoisko zostało zaaranżowane na modnie urządzony, przytulny pokój – zakupiony na Otodom, wykończony z Fixly oraz wyposażony w meble i dodatki z OLX. Po raz pierwszy Grupa OLX była również jednym ze sponsorów głównych Forum IAB.

Magda Wysocka oraz Paweł Ładyżyński w swojej prezentacji o AI poruszyli zagadnienia związane z machine learningiem oraz algorytmami genetycznymi wykorzystywanymi w OLX – optymalizacji open market, a Cezary Rogulski wraz z Grzegorzem Jachowiczem pokazali premiowe wyniki ankiety FMCG przeprowadzonej wśród Użytkowników OLX w maju br.

Galeria zdjęć

Halina Szydłowska

Share
Published by
Halina Szydłowska

Recent Posts

Programmatic 2020 – jaki był mijający rok?

Specjalnie dla Biura Reklamy Grupy OLX o tym jaki był rok 2020 w świecie Programmatic,…

3 lata ago

PODSUMOWANIE WAKACJI W REKLAMIE DIGITAL

Wakacje niestety dobiegły końca. Zazwyczaj te miesiące są dla naszego Biura Reklamy Grupy OLX chwilą…

4 lata ago

Maj na serwisach Grupy OLX

Maj był dla naszych serwisów zdecydowanie dobrym miesiącem! Serwisy Grupy OLX z wynikiem 4,1 mld…

4 lata ago

Przegląd reklam video według Biura Reklamy

Przekazy kierowane do konsumentów zmieniły się w ostatnim czasie. Dla marek taka zmiana formy była…

4 lata ago

Raport niespodziewanej dynamiki kategorii na OLX w czasie pandemii

W ciągu kilku dni nasze życie zmieniło się diametralnie. Większość z nas nie chodzi do…

4 lata ago

Nasi pracownicy szczerze o obecnej sytuacji

Sytuacja jest ciężka, inna, nowa i nikt nie wie ile to wszystko potrwa. Ważne jest,…

4 lata ago