Programmatic

Screening na stronie głównej OLX.pl już w Adform

Od początku lipca największy serwis ogłoszeń lokalnych umożliwił klientom emisję screeningu na stronie głównej w modelu programmatic. Strona główna OLX.pl to szeroki zasięg i skuteczność kampanii wizerunkowej oraz doskonały produkt dla reklamodawców chcących zbudować lub utrwalić wizerunek swoich marek i produktów. Format ten gwarantuje klientom nie tylko pełną wyłączność reklamową, ale również wysoką widoczność, aż 90%.

Od strony technologicznej emisję screeningu umożliwia AdForm. Każdy z reklamodawców korzystających z platformy DSP może w dogodny sposób wyemitować reklamę. Z dobrze przygotowaną kreacją (zgodnie ze specyfikacją AdForm) oraz po ustaleniu warunków cenowych z OLX.pl, uruchomienie kampanii zajmie zaledwie kilka minut.

Screening na stronie głównej OLX.pl daje gwarancję dotarcia z przekazem reklamowym do 10 mln UU miesięcznie. Średni CTR kampanii emitowanych na stronie głównej OLX.pl to nawet 6%.

Halina Szydłowska

Share
Published by
Halina Szydłowska

Recent Posts

Programmatic 2020 – jaki był mijający rok?

Specjalnie dla Biura Reklamy Grupy OLX o tym jaki był rok 2020 w świecie Programmatic,…

4 lata ago

PODSUMOWANIE WAKACJI W REKLAMIE DIGITAL

Wakacje niestety dobiegły końca. Zazwyczaj te miesiące są dla naszego Biura Reklamy Grupy OLX chwilą…

4 lata ago

Maj na serwisach Grupy OLX

Maj był dla naszych serwisów zdecydowanie dobrym miesiącem! Serwisy Grupy OLX z wynikiem 4,1 mld…

5 lat ago

Przegląd reklam video według Biura Reklamy

Przekazy kierowane do konsumentów zmieniły się w ostatnim czasie. Dla marek taka zmiana formy była…

5 lat ago

Raport niespodziewanej dynamiki kategorii na OLX w czasie pandemii

W ciągu kilku dni nasze życie zmieniło się diametralnie. Większość z nas nie chodzi do…

5 lat ago

Nasi pracownicy szczerze o obecnej sytuacji

Sytuacja jest ciężka, inna, nowa i nikt nie wie ile to wszystko potrwa. Ważne jest,…

5 lat ago