Wraz z nowym miesiącem przychodzimy z kilkoma aktualnościami. Okres przedświąteczny to idealny moment na dotarcie do nowych klientów, ale też tych, których nie było ostatnio na Twojej stronie.
Stworzyliśmy segmenty specjalnie na zimowy okres, skupiające się na osobach poszukujących wyjazdów, akcesoriów do sportów zimowych czy przeglądających kategorie sprzętów rtv i agd idealnych przed świątecznymi obowiązkami.
W PMP możemy pochwalić się 66% wzrostem YoY w październiku oraz 28% YoY w listopadzie;) Nasz programmatic premium również w grudniu zbiera obfite plony.
Na koniec, jeden z najbardziej efektywnych formatów, dostępny również w Programmaticu. Videobacklayer, ze względu na wyłączność reklamową, wysokie CTR na poziomie nawet 8 proc. oraz doskonałą widoczność (viewability powyżej 90%), cieszy się coraz większą popularnością wśród reklamodawców, a teraz znacznie łatwiejsze stało się przygotowanie i emisja kolejnych kampanii z wykorzystaniem videobacklayer’a. Dla strony kupującej videobacklayer dostępny jest teraz zarówno przez DSP Adform jak i Ad Manager 360.
Posiadamy ponad 300 segmentów. Napisz do nas na reklama@olx.pl. Na pewno znajdziemy idealnie dopasowanych odbiorców dla Ciebie. 😉
Specjalnie dla Biura Reklamy Grupy OLX o tym jaki był rok 2020 w świecie Programmatic,…
Wakacje niestety dobiegły końca. Zazwyczaj te miesiące są dla naszego Biura Reklamy Grupy OLX chwilą…
Maj był dla naszych serwisów zdecydowanie dobrym miesiącem! Serwisy Grupy OLX z wynikiem 4,1 mld…
Przekazy kierowane do konsumentów zmieniły się w ostatnim czasie. Dla marek taka zmiana formy była…
W ciągu kilku dni nasze życie zmieniło się diametralnie. Większość z nas nie chodzi do…
Sytuacja jest ciężka, inna, nowa i nikt nie wie ile to wszystko potrwa. Ważne jest,…