Blog

29-11-2019 Programmatic

GRUDZIEŃ W BIURZE REKLAMY

Wraz z nowym miesiącem przychodzimy z kilkoma aktualnościami. Okres przedświąteczny to idealny moment na dotarcie do nowych klientów, ale też tych, których nie było ostatnio na Twojej stronie.

Stworzyliśmy segmenty specjalnie na zimowy okres, skupiające się na osobach poszukujących wyjazdów, akcesoriów do sportów zimowych czy przeglądających kategorie sprzętów rtv i agd idealnych przed świątecznymi obowiązkami.

W PMP możemy pochwalić się 66% wzrostem YoY w październiku  oraz 28% YoY w listopadzie;) Nasz programmatic premium również w grudniu zbiera obfite plony.

Na koniec, jeden z najbardziej efektywnych formatów, dostępny również w Programmaticu. Videobacklayer, ze względu na wyłączność reklamową, wysokie CTR na poziomie nawet 8 proc. oraz doskonałą widoczność (viewability powyżej 90%), cieszy się coraz większą popularnością wśród reklamodawców, a teraz znacznie łatwiejsze stało się przygotowanie i emisja kolejnych kampanii z wykorzystaniem videobacklayer'a. Dla strony kupującej videobacklayer dostępny jest teraz zarówno przez DSP Adform jak i Ad Manager 360. 

Posiadamy ponad 300 segmentów. Napisz do nas na [email protected]. Na pewno znajdziemy idealnie dopasowanych odbiorców dla Ciebie. ;)