Modele direct i programmatic byly już dostępne w serwisie OLX . Od marca wybór obejmuje również stronę główną serwisu, który znajduje się na 10 miejscu najpopularniejszych domen w Polsce i jest odwiedzany przez średnio 13,5 miliona internautów. Cała Grupa OLX zajmuje 8 miejsce wśród wydawców (PBI Gemius, styczeń 2018).Największy serwis ogłoszeń lokalnych emituje na stronie głównej reklamy w modelu Programmatic Guaranteed. Klienci kupujący powierzchnię reklamową na dziesiątej najpopularniejszej witrynie w Polsce mają teraz do wyboru dwa modele.
„Nie zrezygnujemy ze sprzedaży bezpośredniej strony głównej i nasza powierzchnia premium dalej będzie nie tylko formatem, ale również wyłącznością reklamową na stronie – mówi Cezary Rogulski, Adsales Manager – jednak wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, poszerzamy swoją ofertę."
Pierwszymi reklamodawcami emitowanymi w Programmatic Guaranteed na OLX są Provident, Hapi oraz Link4. Kampanie realizowane są przez agencję mediową Sales&More.