Blog

21-08-2018 Media

Internauci coraz chętniej wybierają serwisy Grupy OLX

Serwisy Grupy OLX z wynikiem 3,63 mld odsłon zajęły trzecie miejsce pod względem liczby odsłon (zaraz za Grupą Google 6,9 mld oraz Facebookiem 3,8 mld)*.

Według wyników badania Gemius/PBI za lipiec 2018, serwisy Grupy OLX odwiedziło 16,26 mln Internautów, co przekłada się na zasięg: 60,41 %. Tym samym serwisy z Grupy OLX zajęły 8 miejsce wśród wszystkich wydawców na polskim rynku.

Według badania, w minionym miesiącu dziennie serwisy Grupy OLX odwiedziło 3,8 mln Internautów, średnio spędzając na serwisach 21 min.

Aplikacja OLX była drugą aplikacją zakupową w Polsce - 3,4 mln Użytkowników (zaraz za aplikacją Rossmana 3,7 mln).

 

*Gemius/PBI, lipiec 2018, wszystkie urządzenia