Od 10 lat związany z branżą reklamy. Do lutego 2020 odpowiadał za Zespół Sprzedaży, wcześniej mocno związany z branżą finansową. Od marca 2020 zarządza całym zespołem Biura Reklamy Grupy OLX. Prywatnie mąż oraz tata Antka, Poli i Tymka, w wolnej chwili gra w szachy i czyta kryminały. Dawno temu nadzieja polskiej piłki nożnej:)
Od 7 lat związany z branżą reklamową. Przygodę z branżą rozpoczął od reklamy prasowej, skąd jego droga poprowadziła do świata online. W Grupie OLX od września 2016 roku. Skupiony na budowaniu współpracy opartej o merytorykę i rzetelne podejście do każdego zagadnienia. Prywatnie mąż, tata Heńka, ornitolog i ogrodnik amator. W niedalekiej przyszłości chciałby zbudować dom oraz nauczyć się strzelać z łuku.
Od 2011 roku w branży reklamowej. Zajmował się tworzeniem kampanii reklamowych, rozwojem afiliacji oraz koordynacją działań performance'owych dla największych klientów na polskim rynku. Obecnie zarządza zespołem sprzedażowym w grupie OLX. Zwolennik nowych technologii i niestandardowych rozwiązań. Prywatnie zapalony podróżnik oraz fan aktywnego spędzania czasu.
Przygodę z reklamą rozpoczęła w zespole Ad Traffic po stronie agencji. W OLX od 2017 roku dba o poprawną emisję kampanii i wdrożenia nowych placementów. Lubi podróże, dobrą książkę oraz grę w badmintona i planszówki. Z wieloletniej miłości do teatru i kina zostały jej jedynie okazjonalne wyjścia, ale zawsze rozsmakowuje się w nich jak w dobrej kawie.
W branży reklamowej od 2018 roku. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Baczny obserwator bid requestów i algorytmicznej, wirtualnej rzeczywistości. Co jeśli chodzi o czas wolny? Amatorsko spełnia się jako kucharz, podróżuje i poznaje nowych ludzi na spotkaniach language club'ów, bardzo lubi co jakiś czas zaszyć się w bibliotece i czytać o historii Skandynawii.
Od ponad dekady związana ze sprzedażą. Niespokojna, pełna energii dusza, zawsze gotowa na nowe wyzwania. Sport to jej największa pasja – nie tylko daje jej energię, ale też wyznacza kierunek, w którym biegnie (dosłownie!). Do tego podróże, w których odkrywa świat kawałek po kawałku. A jak mowa o wolnym czasie to zawsze z dobrą książką. Zawsze z błyskiem w oku i gotowością, by zmierzyć się z tym co nieznane. Poprzeczka? Zawsze na wysokościach!
Od ponad 8 lat związana z branżą reklamową. Specjalizuje się w kompleksowym prowadzeniu dedykowanych kampanii i projektów crossmediowych. Poprzednio pełniła funkcję Managera ds. projektów specjalnych w Biurze Reklamy Gazeta.pl. Prywatnie stara się znaleźć jak najwięcej czasu na podróże. No bo jak tu bez nich żyć! Góry to jej żywioł. Uważa, że ‘niemożliwe nie istnieje’, a jest jedynie kolejnym wyzwaniem.
Zawodowo od zawsze związana ze sprzedażą, od ponad 10 lat stricte z branżą reklamową. Zdobywała doświadczenie u największych wydawców w Polsce, za każdym razem odkrywając nowe sektory klientów. Nie boi się nowych wyzwań, uwielbia szkolenia i literaturę dotyczącą rozwoju osobistego. Prywatnie pasjonatka psychologii, fizyki kwantowej i zgłębiania ludzkiego umysłu.
Miał zostać tenisistą albo arcymistrzem szachowym, ale gdy usłyszał, że sport jest zdrowy tylko w formie rekreacyjnej, sprzedał rakietę na OLX i... tak oto wylądował w tej firmie. Tu rozwinął skrzydła – wrodzony wdzięk osobisty i zdolności oratorskie wykorzystuje do granic możliwości, a kreatywnymi pomysłami sypie jak Iga asami.
Z wykształcenia ekonomista, od lat związany z branżą reklamową. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w poznańskiej agencji reklamowej, a następnie u jednego z największych rynkowych wydawców telewizyjnych na świecie. Ma na swoim koncie setki kampanii reklamowych, dzięki czemu doskonale odnajduje się w świecie digitalu jak i telewizji. Prywatnie uśmiechnięty gaduła, zafascynowany jogą, medytacją i podróżami, które planuje według zasady: im dalej, tym lepiej!
Doświadczony handlowiec od lat związany z największymi online’owymi grupami mediowymi w Polsce. Występował na konferencjach, działał w grupie roboczej IAB, szkolił innych accountów. Mówią, że wysokie CTRy generuje z rękami w kieszeniach, tysiąc odsłon jednym mrugnięciem okiem, a viewablity zlicza bez patrzenia. Mało jest krajów, w których nie był i sportów, których nie spróbował, a dopiero się rozpędza.
Porzucił prasę na rzecz online. Mimo młodego wieku doświadczony handlowiec. Jego motywacja to zadowolenie i satysfakcja klientów. Jako mały chłopiec chciał zostać piłkarzem, marzenia się nie spełniły ale sport pozostał jego pasją. Uwielbia oglądać rywalizację sportową na żywo, wtedy czuć prawdziwe emocje.
Od 23 lat w branży związanej z reklamą. Początki w prasie, by później przenieść się do świata online pracując dla dużych Wydawców (GG/Allegro, Onet/RASP). W Grupie OLX od marca 2017 roku. W swoich działaniach proponuje takie rozwiązania, które sam chciałby otrzymać od Wydawcy. Prelegent na konferencjach branżowych. Prywatnie mąż i tata trójki córek. Maratończyk i bloger winiarski.
Pracuje na stanowisku Ad Traffic Specialist. Od 5 lat w branży reklamowej. Interesuje się piłką ręczną i siatkówką, literaturą fantasy oraz filmami z gatunku “historia”. Prywatnie mąż Kasi i ojciec Zuzi.
Z wykształcenia polonistka. Niesienie kaganka oświaty porzuciła na rzecz rozwoju w branży reklamowej. Swoją przygodę rozpoczęła od pracy w Biurze Reklamy OLX, a wiedzę poszerzała na SGH, gdzie podyplomowo ukończyła studia z zaskresu marketingu internetowego. W wolnym czasie najchętniej gra w gry wideo, ogląda mecze piłki nożnej kobiet, a także czyta książki.
Absolwentka Logistyki i administrowania w mediach na Uniwersytecie Warszawskim. W czasie studiów zdobywała doświadczenie w branży e-commerce, jednak zamiłowanie do mediów społecznościowych poprowadziło ją na ścieżkę reklamy internetowej, z którą wiąże obecnie swoją przyszłość. Prywatnie pasjonatka komiksów i słodyczy - jeśli nie chcesz, żeby magicznie zniknęły, pod żadnym pozorem nie trzymaj ich na widoku.
Ukończył Informatykę Społeczną na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Informatykę Stosowaną na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Już na studiach zaczął zbierać pierwsze doświadczenia w branży reklamowej, pracując w agencjach reklamowych. W wolnym czasie pasjonuje się piłką nożną, historią Europy Środkowej, gotowaniem oraz grami wideo. Jest również miłośnikiem języka niemieckiego.
Absolwentka Socjologii, ze specjalizacją Socjologia Internetu. Z branżą reklamy związana od 6 lat. W Grupie OLX pracuje od kwietnia 2021. Prywatnie jest szczęśliwą Mamą uzależnioną od oddawania krwi i czekolady.
Ukończyła psychologię, a następnie socjologię ze specjalizacją „nowe media”. Już na studiach rozwijała swoje zainteresowanie światem mediów, które ostatecznie poprowadziło ją w stronę kariery w branży reklamowej. Od dwóch lat związana jest z działem programmatic. W wolnym czasie chętnie chodzi na koncerty, słucha muzyki i dba o kondycję na siłowni. Jest także miłośniczką literatury – szczególnie psychologicznej oraz kryminałów.