Zespół

Cezary Rogulski

Advertising Director

Od 10 lat związany z branżą reklamy. Do lutego 2020 odpowiadał za Zespół Sprzedaży, wcześniej mocno związany z branżą finansową. Od marca 2020 zarządza całym zespołem Biura Reklamy Grupy OLX.  Prywatnie mąż oraz tata Antka, Poli i Tymka, w wolnej chwili gra w szachy i czyta kryminały. Dawno temu nadzieja polskiej piłki nożnej:)

Piotr Kowalczyk

Ad Sales Automotive Manager

Od 7 lat związany z branżą reklamową. Przygodę z branżą rozpoczął od reklamy prasowej, skąd jego droga poprowadziła do świata online. W Grupie OLX od września 2016 roku. Skupiony na budowaniu współpracy opartej o merytorykę i rzetelne podejście do każdego zagadnienia. Prywatnie mąż, tata Heńka, ornitolog i ogrodnik amator. W niedalekiej przyszłości chciałby zbudować dom oraz nauczyć się strzelać z łuku.

Piotr Szpunar

AdSales Manager

Od 2011 roku w branży reklamowej. Zajmował się tworzeniem kampanii reklamowych, rozwojem afiliacji oraz koordynacją działań performance'owych dla największych klientów na polskim rynku. Obecnie zarządza zespołem sprzedażowym w grupie OLX. Zwolennik nowych technologii i niestandardowych rozwiązań. Prywatnie zapalony podróżnik oraz fan aktywnego spędzania czasu.

Emilia Rokita

Advertising Operations Manager

Przygodę z reklamą rozpoczęła w zespole Ad Traffic po stronie agencji. W OLX od 2017 roku dba o poprawną emisję kampanii i wdrożenia nowych placementów. Lubi podróże, dobrą książkę oraz grę w badmintona i planszówki. Z wieloletniej miłości do teatru i kina zostały jej jedynie okazjonalne wyjścia, ale zawsze rozsmakowuje się w nich jak w dobrej kawie.

Kamil Nierwiński

Senior Direct Programmatic Specialist

W branży reklamowej od 2018 roku. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Baczny obserwator bid requestów i algorytmicznej, wirtualnej rzeczywistości. Co jeśli chodzi o czas wolny? Amatorsko spełnia się jako kucharz, podróżuje i poznaje nowych ludzi na spotkaniach language club'ów, bardzo lubi co jakiś czas zaszyć się w bibliotece i czytać o historii Skandynawii.

Katarzyna Konarzewska

Key Account Manager

Od ponad dekady związana ze sprzedażą. Niespokojna, pełna energii dusza, zawsze gotowa na nowe wyzwania. Sport to jej największa pasja – nie tylko daje jej energię, ale też wyznacza kierunek, w którym biegnie (dosłownie!). Do tego podróże, w których odkrywa świat kawałek po kawałku. A jak mowa o wolnym czasie to zawsze z dobrą książką. Zawsze z błyskiem w oku i gotowością, by zmierzyć się z tym co nieznane. Poprzeczka? Zawsze na wysokościach!

Marzena Szmurło

Key Account Manager

Od ponad 8 lat związana z branżą reklamową. Specjalizuje się w kompleksowym prowadzeniu dedykowanych kampanii i projektów crossmediowych. Poprzednio pełniła funkcję Managera ds. projektów specjalnych w Biurze Reklamy Gazeta.pl. Prywatnie stara się znaleźć jak najwięcej czasu na podróże. No bo jak tu bez nich żyć! Góry to jej żywioł. Uważa, że ‘niemożliwe nie istnieje’, a jest jedynie kolejnym wyzwaniem.

Katarzyna Drózda

Key Account Manager

Zawodowo od zawsze związana ze sprzedażą, od ponad 10 lat stricte z branżą reklamową. Zdobywała doświadczenie u największych wydawców w Polsce, za każdym razem odkrywając nowe sektory klientów. Nie boi się nowych wyzwań, uwielbia szkolenia i literaturę dotyczącą rozwoju osobistego. Prywatnie pasjonatka psychologii, fizyki kwantowej i zgłębiania ludzkiego umysłu.

Grzegorz Woźniak

Key Account Manager

Miał zostać tenisistą albo arcymistrzem szachowym, ale gdy usłyszał, że sport jest zdrowy tylko w formie rekreacyjnej, sprzedał rakietę na OLX i... tak oto wylądował w tej firmie. Tu rozwinął skrzydła – wrodzony wdzięk osobisty i zdolności oratorskie wykorzystuje do granic możliwości, a kreatywnymi pomysłami sypie jak Iga asami. 

Maciej Matysiak

Key Account Manager

Z wykształcenia ekonomista, od lat związany z branżą reklamową. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w poznańskiej agencji reklamowej, a następnie u jednego z największych rynkowych wydawców telewizyjnych na świecie. Ma na swoim koncie setki kampanii reklamowych, dzięki czemu doskonale odnajduje się w świecie digitalu jak i telewizji. Prywatnie uśmiechnięty gaduła, zafascynowany jogą, medytacją i podróżami, które planuje według zasady: im dalej, tym lepiej!

Grzegorz Jachowicz

Key Account Manager

Doświadczony handlowiec od lat związany z największymi online’owymi grupami mediowymi w Polsce. Występował na konferencjach, działał w grupie roboczej IAB, szkolił innych accountów. Mówią, że wysokie CTRy generuje z rękami w kieszeniach, tysiąc odsłon jednym mrugnięciem okiem, a viewablity zlicza bez patrzenia. Mało jest krajów, w których nie był i sportów, których nie spróbował, a dopiero się rozpędza.

 

Szymon Baraniecki

Key Account Manager

Porzucił prasę na rzecz online. Mimo młodego wieku doświadczony handlowiec. Jego motywacja to zadowolenie i satysfakcja klientów. Jako mały chłopiec chciał zostać piłkarzem, marzenia się nie spełniły ale sport pozostał jego pasją. Uwielbia oglądać rywalizację sportową na żywo, wtedy czuć prawdziwe emocje.

 

 

Jan Krzyżanowski

Key Account Manager

Od 23 lat w branży związanej z reklamą. Początki w prasie, by później przenieść się do świata online pracując dla dużych Wydawców (GG/Allegro, Onet/RASP). W Grupie OLX od marca 2017 roku. W swoich działaniach proponuje takie rozwiązania, które sam chciałby otrzymać od Wydawcy. Prelegent na konferencjach branżowych. Prywatnie mąż i tata trójki córek. Maratończyk i bloger winiarski.  

Damian Jalocha

Senior Advertising Operations Specialist

Pracuje na stanowisku Ad Traffic Specialist. Od 5 lat w branży reklamowej. Interesuje się piłką ręczną i siatkówką, literaturą fantasy oraz filmami z gatunku “historia”. Prywatnie mąż Kasi i ojciec Zuzi.

Maria Derentowicz

Junior Advertising Operations Specialist

Z wykształcenia polonistka. Niesienie kaganka oświaty porzuciła na rzecz rozwoju w branży reklamowej. Swoją przygodę rozpoczęła od pracy w Biurze Reklamy OLX, a wiedzę poszerzała na SGH, gdzie podyplomowo ukończyła studia z zaskresu marketingu internetowego. W wolnym czasie najchętniej gra w gry wideo, ogląda mecze piłki nożnej kobiet, a także czyta książki.

Kinga Przybysz

Junior Advertising Operations Specialist

Absolwentka Logistyki i administrowania w mediach na Uniwersytecie Warszawskim. W czasie studiów zdobywała doświadczenie w branży e-commerce, jednak zamiłowanie do mediów społecznościowych poprowadziło ją na ścieżkę reklamy internetowej, z którą wiąże obecnie swoją przyszłość. Prywatnie pasjonatka komiksów i słodyczy - jeśli nie chcesz, żeby magicznie zniknęły, pod żadnym pozorem nie trzymaj ich na widoku.

Michał Ostachowski

Junior Advertising Operations Specialist

Ukończył Informatykę Społeczną na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Informatykę Stosowaną na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Już na studiach zaczął zbierać pierwsze doświadczenia w branży reklamowej, pracując w agencjach reklamowych. W wolnym czasie pasjonuje się piłką nożną, historią Europy Środkowej, gotowaniem oraz grami wideo. Jest również miłośnikiem języka niemieckiego.

Ewelina Przybyłowska

Programmatic Specialist

Absolwentka Socjologii, ze specjalizacją Socjologia Internetu. Z branżą reklamy związana od 6 lat. W Grupie OLX pracuje od kwietnia 2021. Prywatnie jest szczęśliwą Mamą uzależnioną od oddawania krwi i czekolady.

Martyna Truszkowska

Junior Programmatic Specialist

Ukończyła psychologię, a następnie socjologię ze specjalizacją „nowe media”. Już na studiach rozwijała swoje zainteresowanie światem mediów, które ostatecznie poprowadziło ją w stronę kariery w branży reklamowej. Od dwóch lat związana jest z działem programmatic. W wolnym czasie chętnie chodzi na koncerty, słucha muzyki i dba o kondycję na siłowni. Jest także miłośniczką literatury – szczególnie psychologicznej oraz kryminałów.

Newsletter