Jula
Klient
dom i ogród / retail
Branża
OLX
Serwis

Twój Market Budowlany Jula

01.

Idea

Wykorzystanie danych analitycznych Grupy OLX, która wskazała sezonowość produktów poszukiwanych na OLX w czerwcu

02.

Cel

Odpowiedź na aktualne (i przyszłe!) potrzeby zakupowe użytkowników OLX. Dzięki analityce serwisu wiedzieliśmy, że będą oni potrzebować produktów związanych z ogrodem (meble ogrodowe, elementy dekoracyjne, grille, kosiarki etc.) i remontem domu/mieszkania

03.

Realizacja

Przygotowaliśmy Landing Page osadzony w domenie OLX, na którym oprócz przedstawienia produktów związanych z akcją, umieściliśmy materiały poradnikowe dotyczące m.in. dbałości o ogród czy poświęcone remontowi mieszkania

Działania promocyjne oparte były na kampanii display emitowanej w segmentach behawioralnych, oraz wykorzystaliśmy narzędzia niedostępne dla działań komercyjnych, np. ikonka na Stronie Głównej serwisu OLX, mailing OLX czy PUSH w aplikacji OLX

ZOBACZ LANDING PAGE

Zainspirował Cię ten projekt i chciałbyś przeprowadzić z nami wspólną akcję.