Reklama programmatic, czyli automatyczny sposób zakup powierzchni reklamowej na serwisach Grupy OLX: OLX, Otomoto, Otodom, to gwarancja dotarcia do atrakcyjnych, unikatowych grup Użytkowników.
Jako Wydawca współpracujemy z kilkunastoma DSP oraz SSP, tak, aby nasi Klienci mieli pełny wybór najlepszej dla siebie platformy/metody zakupu naszych powierzchni.
Ważne: Naszych danych nie kupisz w żadnym DMP. Chronimy dane o naszych użytkownikach dlatego nie udostępniamy ich bez naszych powierzchni reklamowych.
Posiadamy własny, wewnętrzny dział programmatic. Specjaliści w biurze w Warszawie oraz w Berlinie czuwają nad sprawną i wydajną pracą wszystkich systemów i na bieżąco dbają o prawidłową monetyzację obecnych powierzchni reklamowych. W każdym tygodniu wdrażamy i testujemy nowe rozwiązania, tak aby zakup powierzchni w modelu Open Market, Preferred Deal oraz Programmatic Guaranteed był w pełni dostępny, opłacalny i efektywny dla naszych Klientów.
Podchodzimy elastycznie do każdej kampanii emitowanej na naszych powierzchniach. W zależności od potrzeb Klientów zawsze staramy się dobrać odpowiednie segmenty, formaty, jesteśmy otwarci wszelkie testy, tak aby nasi Klienci mieli jak najlepsze wyniki swoich kampanii.
Staramy się zawsze doradzić naszym Klientom odpowiedni model zakupu. Wiemy, że to, co niektórym sprawdza się w Open Market, dla innych będzie osiągało znacznie lepsze wyniki w PMP i odwrotnie. Należy również pamiętać, że Programmatic opiera się na systemie aukcyjnym, więc w tym modelu nie ma gwarancji zakupu określonej liczby odsłon, w określonym czasie.