Programmatic

Reklama programmatic w Grupie OLX

Reklama programmatic, czyli automatyczny sposób zakup powierzchni reklamowej na serwisach Grupy OLX: OLX, Otomoto, Otodom,  to gwarancja dotarcia do atrakcyjnych, unikatowych grup Użytkowników. 

Jako Wydawca współpracujemy z kilkunastoma DSP oraz SSP, tak, aby nasi Klienci mieli pełny wybór najlepszej dla siebie platformy/metody zakupu naszych powierzchni.

First Party Data

  • Posiadamy własne dane i jesteśmy liderem w dotarciu do atrakcyjnych grup docelowych.
  • Dokładnie wiemy co nasi Użytkownicy kupują, wystawiają, oglądają.
  • Dane o naszych Użytkownikach udostępniamy wyłącznie z własną powierzchnią reklamową.

Ważne: Naszych danych nie kupisz w żadnym DMP. Chronimy dane o naszych użytkownikach dlatego nie udostępniamy ich bez naszych powierzchni reklamowych.

Modele zakupowe

  • Open Market, Preffered Deal, Private Auction, Programmatic Guaranteed.

Platformy zakupowe

  • DoubleClickAd Exchange, AdForm, SmartAd Server, OpenX, Appnexus, Index.

Programmatic In-House

Posiadamy własny, wewnętrzny dział programmatic. Specjaliści w biurze w Warszawie oraz w Berlinie czuwają nad sprawną i wydajną pracą wszystkich systemów i na bieżąco dbają o prawidłową monetyzację obecnych powierzchni reklamowych. W każdym tygodniu wdrażamy i testujemy nowe rozwiązania, tak aby zakup powierzchni w modelu Open Market, Preferred Deal oraz Programmatic Guaranteed był w pełni dostępny, opłacalny i efektywny dla naszych Klientów.

Dlaczego warto ?

Podchodzimy elastycznie do każdej kampanii emitowanej na naszych powierzchniach. W zależności od potrzeb Klientów zawsze staramy się dobrać odpowiednie segmenty, formaty, jesteśmy otwarci wszelkie testy, tak aby nasi Klienci mieli jak najlepsze wyniki swoich kampanii.

  • Viewabilty: średnie viewabilty, to prawie 70%. Niektóre formaty osiągają nawet 90%!
  • Oferta: formaty premium (np. screening na stronie głównej, megaboard, loginbox), Rich Media.
  • Wygoda: Klient sam decyduje o czasie emisji oraz o liczbie zakupionych odsłon.
  • Jakość: możliwość zagwarantowania, tzw: First look’a, czyli najlepszych odsłon.

Dla kogo ?

Staramy się zawsze doradzić naszym Klientom odpowiedni model zakupu. Wiemy, że to, co niektórym sprawdza się w Open Market, dla innych będzie osiągało znacznie lepsze wyniki w PMP i odwrotnie. Należy również pamiętać, że Programmatic opiera się na systemie aukcyjnym, więc w tym modelu nie ma gwarancji zakupu określonej liczby odsłon, w określonym czasie.