Dniówka to emisja na stronie głównej, która rozpoczyna się o godzinie 12 i kończy się o 23:55 tego samego dnia. To najlepszy czas na emisję reklamy na OLX.
Statystyki, średnio z jednej „dniówki”: 12h emisji, 800 k/UU, 2,5 mln PV.
W godzinach porannych użytkownicy przeważnie spędzają czas na serwisach informacyjnych/społecznościowych. Dla serwisów takich jak OLX, najbardziej „wydajną” porą, to godziny wieczorne.
Screening z wbudowany, video (video + część statyczna) – sam plik video powinien mieć maksymalną waga 1.9 MB + statyk 1070×300 – maksymalna waga 60 kb. Do tego tapeta o wymiarach 1920×1000 px w formacie JPG/PNG z maksymalna waga do 100 kb zgodnie ze specyfikacją tutaj.
Screening video (video + część html) – video zaszyte w htmlu. Sam plik video maks waga 2 MB + 1070×300, maksymalna waga 150 kb. Do tego tapeta o wymiarach 1920×100 px w formacie JPG/PNG z maksymalna waga do 100 kb (prosimy o uwzględnienie rozdzielczości ekranów). Kontener video powinien znajdować się w ramach banera 1070×300, nie powinien być większy niż 50% kreacji oraz samo video powinno być w formacie 16:9. Długość spotu max 60 sekund. Zgodnie z zasadami IAB video musi uruchomić się bez dźwięku. Na kreacji video zawarte powinny być buttony włączające i wyłączające dźwięk, a także buttony „play” i „pauza.